nu!!:)

ja nu har jag ridit kom precis hem har duschat ska snart fixa håret sminka m.m sen kommer Stina tidigare för hennes match slutade tidigare:) ja vi ska in till Göteborg shoppa hoppas jag hittar en kjol för behöver och vill verkligen ha det!!:) ja är väldigt glad och så i dag hoppas det fortsätter så!!:) det kommer det nog för Stina är ju här!! jag red Talido i dag väldigt kul och så vi övade på att räkna språng och hållning. tycker jag verkligen behöver arbeta på min hållning för i bland sitter jag bra i sadeln i typ 5 min sedan bara jag lutar jag mig fram... får verkligen öva på det!! men blir ingen ridning i mån de hat tydligen ställt in att man kan hyra häst och tävlingen är nästa vecka!! får panik men får göra det bästa av situationen.

Kommentarer:

1 Sophie :

Väldigt söt katt! Är den din :)

Svar: det är stallets katt!!:)
Wilma Guldbrandsen

2 Lollo:

Känns som att du har haft en kul dag, missen var söt. Du är grym
Vi ses

Kommentera här: