bakning...

för ett tag sedan så la jag ut recept på olika saker tex muffins, kladdkaka, olika matmuffinsar m.m vad tyckte ni om det?? Är det något ni tyckte var intressant eller helt ointressant..? Det är kul att höra era åsikter!!:) Tycker själv det är väldigt kul att baka och gjorde det mest för bloggen men nu vet jag inte om jag sak ha med recept eller inte.. läser ni ens recept ur bloggar eller gör ni bara det på kända hemsidor?? Jag vill ju inte lägga ner massa tid på recept som ingen tycker är intressant eller jag vill ju och om ni tycker det är intressant så jag kan lägga ut mer recept. Detta är helt upp till er vill gärna höra era åsikter!!

Kommentarer:

1 Jonas:

Personligen så tycker jag att man ALDRIG kan få för många recept. För variation förnöjer ju, som man brukar säga =)

Kommentera här: